Txapelketaren Prozesua

Txapelketaren aurkezpena Irailaren 25ean 13:00tik 14:00era Ingenio Aretoan izango da, Ingeniaritza Fakultatea, Deustoko unibertsitatea, Avda. Univerisdades 24,48007, Bilbon. Saio horretan:

  • WeLive-en eta hackathon-aren helburuen aurkezpena egingo da.
  • WeLive-en plataformaren eta dituen aukeren aurkezpena eskainiko da. Bereziki, hurrengo osagaiak eta WeLive-aren gaitasunak azalduko dira:
    • Ideazio espazioa, Zerbitzu kudeatzailea (Marketplace) eta Zerbitzu kudeatzailea, REST full API garatzaileentzat eskuragarria.
  • Galdera eta erantzunekin sesio bat egongo da.
  • Partaideek taldeak egokitzeko posibilitatea izango dute, networking saio labur batean. Pikoteo bat egongo da bitartean.

Ekitaldia bukatzen denean, txapelketan erabilitako dokumentazioa eta aurkezpena txapelketaren webgunean azalduko da. Ekintzaren difusio publiko bat egingo da partaidee gehiagoetara berria zabaltzeko.

Hackathon-aren aurkezpenetik hilabete bat igarota, parte-hartzaileek "Sesión de Desarrolloko" bigarrengo gonbidapena jasoko dute. 2017ko urriaren 24an 10:00tik 17:00ra Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateko Ingenio aretoan, taldeek aholkularitza jasoko dute WeLive proiektuaren taldekideetatik.

App funtzinalak aurkezteko epea 2017ko azaroaren 24 arte izango da.

Hackathona Ebazpen Sesio batekin amaituko da. Ekirtaldi honetan, 2017ko azaroaren 30ean Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateko Ingenio aretoan burutuko dena, konkurtsoaren ebazpena egingo da eta irabazleak izendatuko dira. Ekitaldian aurrez hautatutako taldeek beren aplikazioen aurkezpen eta defentsa egin ahal izango dute eta era beren epaimahiaren feedback-a jaso.

Hackathonan parte hartzeko jarraitu beharreko prozesua honako hau da:

  1. Alta ematea lehiaketan parte hartuko duen taldeari Hackathon web gunean. Taldearen izenaz gain taldekideen izen eta email helbideak zehaztu behar dira. [Urriaren 24a arte]
  2. Erabiltzaile bezala erregistratu WeLive atarian https://dev.welive.eu eta erabiltzaile horiek Bilbon dagoen pilotuari lotu. [Urriaren 24a arte]
  3. Taldeak lan egingo duen App-aren ideiaren argitaratzea Ideazio Espazioan (https://dev.welive.eu/innovation-area). Helburua aplikazioak era sintetiko batean zer egin nahi duen adieraztea da, beste idei batzuekin alderatuta izan ditzakeen detaileeak edo originaltasuna azpimarratuz. Garapen Sesioa baino lehen egin beharko da. [Urriaren 24a arte]
  4. App-aern ideiaren errefinamendua eta bere edizioa Ideazio Gunean. Helburua aurrez egindako app-aren ideiaren deskribapena errefinatzea da, app-a eman aurretik. Kasu honetan beharrezkoa da ideiaen definizioa eta deskribapena duen word dokumentoa txertatzea, ondorengo unean dagoena: http://apps.morelab.deusto.es/hackathonwelivebilbao/EspecificaciónAppWeLive.docx. Txantiloi honekin taldeek App-a aurrez erregistratutako taldearen izenarekin erlazionatu dezakete, apparen deskribapen zehatz batez gain: justifikazioa, Welive artefaktuen erabilpena, artefaktu berrien sorkuntza (dataset edo buildin block-ak), modk up-ak(ikusi “Designing a mockup project” atala erabiltzailearen gidan: https://dev.welive.eu/user-guide) eta abar. Informazio hau App-aren ebaluaziorako eraniliko da. Espezifikazioaren luzera maximoa 4 orrialdetakoa da. Ideiaren detaileak publikoak izango direnez espezifikazio osoa app-a garatu denean eta plataformara igotzeko prest dagoenean egitea gomendatzen da. [Azaroaren 24a arte]
  5. Argitaratu sortu den aplikazioa Zerbitzu Kudeatzailean (Gestor de Servicios). Azaldu agertzen den formularioan ea app Store batean argitaratu den, Google Play adibidez, edo WeLive mock-up bezala egin den. [Azaroaren 24a arte]
  6. Bidali mezua honako helbide elektronikora welive@cimu.bilbao.eus prestatutako appren espezifikazioaren txantiloia txertatuz. Mezuaren izenburuari honako aurrizkia jarriz: [HACKATHON-WELIVE-BILBAO]. [Azaroaren 24a arte] Mezuaren gorputzean honako informazioa jarri behar da derrigorrez:
    1. Ideia argitaratu den Ideazio Gunearako URLa.
    2. Zerbitzu Kudeatzailean app-a argitaratu den URL. App-aren modalitatea azaldu, ea natiboa edo web mock-up den.
    3. Zein erronkari erantzun ematen dion azaldu, generikoa edo espezifikoa.
    4. Kontsumitu diren Welive artefaktuak izendatu (dataset eta Building Block) eta, dagokionean, app-aren garapenean sortutako berriak.
  • Taldeko kide bakoitzak garaitzaleak hurrengo formularioa bete behar du: http://bit.ly/2ywHyWh. [Azaroaren 24a arte]
  • 7 pausu hauek 2017ko azaroaren 24aa baino lehen betetzea derrigorrezkoa da prozesuan aurrera egin ahal izateko.

    Lehiaketa honekin lotutako edozein zalantza izanez gero, hauek erronkaren bidez iruzkinen atalean egin daitezke. Apps-en txapelketaren antolakuntzak zalantza guztiak babesteko eta parte-hartzaile guztiak informazio berdinarekin kontatzeko konpromisoa hartzen du. welive@cimu.bilbao.eus helbidera iristen diren zalantzak ez dira erantzungo, zalantza hauek plataformaren erabilerari buruz ez balira, Proiektuaren FAQ-a atal bat biltzen du: https://dev.welive.eu/faq/es/OIA/ideas.html eta Hackathon-aren garapenean zalantzak gehituko dira. WeLive-en erabiltzailearen gida zerbitzuak nola sortu diren jakiteko dokumentazioa dago, zerbitzuen sortzailearen laguntzarekin (Visual Composer) eta bere publikazioa zerbitzu kudeatzailearen bidez (Marketplace) https://dev.welive.eu/faq/es/user-guide/developer/implementing-a-solution.html#publishing-an-application

    Mugikor aplikazioak txapelketan aurkezten direnak funtzionaltasunaren xehetasun nahikoa eskaini beharko dute, aplilazioaren egokitasuna, eraginkortasuna eta erakargarritasuna diren Bilboko hiriko desafioak konpontzeko. Ideia hauek laugarren sekzioan azaltzen diren irizpideen arabera ebaluatuko dira. (http://apps.morelab.deusto.es/hackathonwelivebilbao/bases.html).

    Daten laburpena

    • 2017ko irailaren 25a, 13:00-14:15 – Konkurtsoaren aurkezpena, networking ekitaldi batekin jarraituz partaideentzako pintxoak eskeiniz. Non: Ingenio gela, Deustoko Unibertsitatea.
    • 2017ko urriaren 24a, 10:00-17:00 – Garapen Sesioa. Partehartzaileek aukera izango dute WeLive talderekin zalantzat galdetzeko edo laguntza jazotzeko. Non: Ingenio gela, Deustoko Unibertsitatea.
    • 2017ko azaroaren 24a – appa ematea
    • 2017ko azaroaren 30a, 15:00-18:00 – Ebazpen Sesioa– Aurkezpena eta sari banaketa. Talde bakoitzak bere app-a aurkertu dezake 10 minututan.